Veronika Abikokk 2011-01-05 16:59:45 |
KöögiKata:
Mõlemaga :( Juhtus see mitu aastat tagasi. Istusime nimelt seltskonnaga väljas. Olin tellinud võikala ja tuuni steigid köögiviljadega vms. Igal juhul, roog oli serveeritud nii, et tuuni peale oli asetatud võikala steik. Lõikasin siis esimese suutäiejagu kala endale ja märkasin, et kahe kala vahelt turritab üks punakas karv. Kutsusin teenindaja kohale. Teenindaja võttis vaikselt taldriku ja tõttas sellega minema. Sama targalt tõi ta selle mulle tagasi, karv eemaldatud, selgitusega, et ju see kellegi meie seltskonna oma peab olema, kuna neil köögis kõik mehed. Ma selgitasin, kuidas ei ole võimalik, et juuksekarv satub u 10 sekundi jooksul kahe kala vahele ning lisaks sellele ei ole meie laudkonnas ühtegi punapead. Seejärel tuli teenindaja tagasi kokaga, kes võttis maha oma kokamütsi ja demonstreeris kiilat pead. Sellega kaasnes ka selgitus, kuidas koka abi on samuti kiilakas. Ja üldse, mida ma soovin. Lõppkokkuvõttes asendasid nad taldrikul kala, muu jäi kõik samaks. Vabandust oodata oleks vist liiga naiivne. Meil oli selline väga lahke seltskond ka, kui kõik oleks hästi olnud, siis oleks teenindaja saanud kopsaka jootraha. Kuna aga kogu suhtumine restoranis jättis soovida, siis jootraha jäi tol korral meie taskutesse. Samuti ei ole ma sinna kordagi enam tagasi läinud ja minu teada pole seda teinud ka keegi teine meie seltskonnast. Kas teeninduse? Söögiga? |
|
Vernanda Abikokk 2011-01-05 19:49:20 |
Veronika:
seal on nüüd uued omanikud. vähemalt meile teenindus väga meeldis, noormees viitsis isegi meie lapsele ise meelelahutuseks joonistamist jms välja pakkuda. see oli siis sel sügisel, kui käisime.
KöögiKata:
Mõlemaga :( Juhtus see mitu aastat tagasi. Istusime nimelt seltskonnaga väljas. Olin tellinud võikala ja tuuni steigid köögiviljadega vms. Igal juhul, roog oli serveeritud nii, et tuuni peale oli asetatud võikala steik. Lõikasin siis esimese suutäiejagu kala endale ja märkasin, et kahe kala vahelt turritab üks punakas karv. Kutsusin teenindaja kohale. Teenindaja võttis vaikselt taldriku ja tõttas sellega minema. Sama targalt tõi ta selle mulle tagasi, karv eemaldatud, selgitusega, et ju see kellegi meie seltskonna oma peab olema, kuna neil köögis kõik mehed. Ma selgitasin, kuidas ei ole võimalik, et juuksekarv satub u 10 sekundi jooksul kahe kala vahele ning lisaks sellele ei ole meie laudkonnas ühtegi punapead. Seejärel tuli teenindaja tagasi kokaga, kes võttis maha oma kokamütsi ja demonstreeris kiilat pead. Sellega kaasnes ka selgitus, kuidas koka abi on samuti kiilakas. Ja üldse, mida ma soovin. Lõppkokkuvõttes asendasid nad taldrikul kala, muu jäi kõik samaks. Vabandust oodata oleks vist liiga naiivne. Meil oli selline väga lahke seltskond ka, kui kõik oleks hästi olnud, siis oleks teenindaja saanud kopsaka jootraha. Kuna aga kogu suhtumine restoranis jättis soovida, siis jootraha jäi tol korral meie taskutesse. Samuti ei ole ma sinna kordagi enam tagasi läinud ja minu teada pole seda teinud ka keegi teine meie seltskonnast.Kas teeninduse? Söögiga? |
|
Netcat Abikokk 2011-01-05 20:39:44 |
Ma käisin ka 2010 sügisel Kadriorus. Otseselt midagi nagu ette heita ei saa teenindusele, aga head tunnet ka ei jäänud. Jäi kuidagi selline tunne, et "no kui te juhtusite tulema, siis teeme, mis vaja, aga ega meil põhimõtteliselt teist puudus küll ei olnud". Toit oli adekvaatne, aga kustumatut elamust ei jätnud.
Kõige naljakama tunde tekitas see, et kuigi all paistis olema garderoobi moodi asi, keegi meie riideid võtma ega sinna panema ei kippunud ja üleval saalis polnud mingit nagi, kuhu panna mantlid. Ja nii tuligi mantlid kuskile toolikorjule riputada. Valge linaga restoranis kuidagi väga kentsakas ja ootamatu. Elu on ebakindel. Söö magustoit kõigepealt. |
|
Pille Nami-Nami peakokk 2012-02-08 09:13:02 |
Mu meespoole firma korraldas tänavu oma jõuluõhtusöögi Leib-restos, täpsemalt muljetasin siin. Tore oli! | |
<< < 1 | 2 | 3 > |