"Blossa glögi valmistatakse igal aastal eri teemade ja maitsevarjunditega ning tänavune aastakäik on juba kolmeteistkümnes. Blossa 15 inspiratsioon pärineb Londonist, kus on alati aega kellaviieteeks ning tsitrusemaitselise musta tee lisamine glögile loob kahest traditsioonilisest maitsest uue terviku,“ kommenteeris Altia Eesti AS juhatuse esimees Kristel Mets.
Blossa 15 jaoks arendasid Blossa veinimeister ja Fairtrade-teetootja London Tea Company peameister välja täiesti uue Earl Grey segu, mille olemusest lähtuvalt valiti ka baasveinid, maitseürdid ja tsitrusviljad. Hispaania muskaatviinamarja vein, prantsuse valge vein, bergamott ja apelsin kombineerituna Earl Grey teega loovad Blossa 15-le erilise maitsebuketi. Blossa 15 sobib serveerida värskete skoonide (scones), tugevamaitselise juustu ja viigimarjamarmelaadi juurde, samuti tillimäärdega röstsaia ning suitsulõhega. Pudeli disain on inspireeritud klassikalisest inglise portselanist ja kujutab ühte krahvi jahipausil.
Blossa on Rootsis glögikategooria stabiilne turuliider, omades 45%-list turuosa (66% Systembolageti kauplustes). Blossa glögi müüdi 2014. aastal kõigi riikides kokku 3,7 miljonit liitrit. Altia Eesti andmetel võidavad ka meil üha enam populaarsust viinamarjaveini baasil valmistatud kvaliteetglögid, kuigi see ei ole võrreldav veel Põhjamaade tarbimisharjumustega.
Alates 2003. aastast on lisaks tavalistele Blossa glögidele valmistatud limiteeritud koguses aastakäigu tooteid. Blossa 15 glögi põhikomponendiks on spetsiaalselt Blossa jaoks Hispaanias valmistatud täidlane vein, mille küpsemisele ja valmimisele kulub viis aastat.
Blossa tooteperekonda kuulub ka Alkoholfri Glögg - Blossa alkoholivaba glögi, mis koosneb spetsiaalselt valmistatud alkoholivabast veinist, viinamarjamahlast ja vürtsidest.
Altia Corporationi tütarettevõte Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, mille tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine 57 ning import ligi 43 protsenti. Ettevõtte müügitulu oli 2014. aastal 37,3 miljonit eurot, millelt ettevõte maksis Eestis aktsiisi 17,4 miljonit eurot. Altia Eesti omatoodangu ekspordiriigid on Läti, Rootsi, Soome, Taani, Norra jt. Ettevõttes oli 2014. aasta lõpu seisuga 85 töötajat.
Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa Vodka. Ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi kaubamärke nagu Meukow, Campari, Amarula ja Heering Cherry. Ettevõte esindab Larseni ja Renault’ konjakit, Ibise brändit, Koskenkorva vodkat ning Xanté konjak-likööri, mis on Altia Corporationi tuntuimad kaubamärgid rahvusvahelisel turul. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad kaubamärgid on Fresita, Chill Out, Tarapacá, Two Oceans, Masi ja Codorniu.