Santa Maria turundusjuht Kelli Maari sõnul tuli nutikate maitseaineriiulite paigaldamise mõte tarbijatelt saadud tagasisidest. “Tihtilugu tulevad inimesed toidupoodi, omamata ideed, mida perele õhtusöögiks valmistada. Ka enda kogemusest võin öelda, et vahel lihtsalt on selline päev, kus pole ühtegi õhtusöögi ideed ega retseptimõtet,” ütles Kelli Maar.
Santa Maria maitseaineriiulite juurde on paigaldatud tahvelarvuti, milles on suur hulk retsepte. “Poekülastajal on võimalik tahvelarvutist leida erinevate retseptide hulgast endale sobivaim, printida see kohapeal välja või saata oma e-postile. Retseptid on mitmekülgsed ning neid on plaanis vahetada iga nelja kuu tagant,” selgitas Maar. “Paari kuu statistika näitab, et poekülastajate huvi retseptide vastu on suur ning kõige populaarsemad retseptid, mida välja prinditakse või e-postile saadetakse, on kana tikka ja apelsinisalsaga kala,” lisas Maar.
Selveri ostudirektor Katrin Riisalu sõnul on kauplustekett alati innovatsiooni poolt ja valmis tarbijatele nutikaid ning mugavaid lahendusi pakkuma. „Tuleviku toidupoes on ilmselt kogu müügisaal kaetud digitaalsete infokandjatega, mis aitavad kliendil kiiresti oma küsimustele vastuseid leida ja otsuseid teha,“ lisas ta.
Santa Maria nutikad maitseaineriiulid on poekülastajatele abiks Tallinnas Kadaka, Järve ja Peetri Selveris ning Sõpruse Rimis, Pärnus Ülejõe Selveris ja Narvas Astri Selveris. Lähiajal paigaldatakse nutikad maitseaineriiulid veel vähemalt seitsmesse kauplusesse.
2007. aastal asutatud AS Santa Maria on Santa Maria AB tütarettevõte, mis omakorda kuulub Soome toiduainetööstuse Paulig kontserni. Eestis asuv ettevõte vastutab Santa Maria toodete müügi ja turunduse eest Balti riikides, Venemaal, Ukrainas, Valgevenes, Kasahstanis ja Aserbaidžaanis. Lisaks on Santa Marial Eestis, Sauel tootmistehas, mis pakub tööd 150 inimesele.
Pressiteade 24.9.2014