Santa Maria Maailma Köökide sari uuenes

Santa Maria uuenenud Aasia, India ja Tex Mex-sarja tooted annavad võimaluse sügiseste maitseelamuste mitmekesistamiseks ning teevad isuäratava lõpptulemuse saavutamise lihtsaks ka suuremate ettevalmistusteta. Santa Maria on seadnud ka sihiks vähendada pea poole võrra suhkru, soola ning lisaainete hulka kogutoodangus.

Santa Maria jälgib tarbijate eelistusi ja ostukäitumist nii Eestis kui ka kogu maailmas. Erinevate rahvusköökide road on jätkuvalt populaarsed, seni enim armastatud Aasia köögi kõrvale on aga tõusnud India köök. Aasta alguses klientidele antud lubadust – lõpp igavatele toitudele! – on selle võrra uuenenud tootevalikuga nüüd veelgi lihtsam täita. "Et hea maitse on meie jaoks võtmeküsimus, siis vaatasime Maailma Köökide sarja põhjalikult üle, täiustasime oluliselt toodete koostist ja laiendasime ka senist India köögi maitsete valikut. Lisaks on uuenenud pakendidisain," rääkis Santa Maria turundusjuht Kelli Maar.

Aasia köögi maitsete valikust on uuenduskuuri läbinud kookospiim, millel on nüüd ühtlasem kreemjas tekstuur, lisaks on kõik tooted saadaval keskkonnasõbralikumas ja mugavamas tetrapakendis. Kui varem võis võõrapärastesse toitudesse nuudlite valimine pigem keerukas olla, siis nüüd annab nuudlisarja pakenditele lisatud "Perfect for" asjalikke soovitusi, millise toiduga need kõige paremini sobivad. Näiteks on uued nisunuudlid parim valik kookospiimaroogadesse või ramen-nuudlid Aasia suppidesse.

"Santa Maria toodete kasutamisel on oluliseks märksõnaks kiirus ja lihtsus. Kui tihti võiks arvata, et India roogade valmistamiseks kulub palju aega ja tohututes kogustes erinevaid maitseaineid, siis Santa Maria täienenud valikust pärinevate valmiskastmete ja maitsesegudega võib populaarseid toite nagu Tikka Masala või Tandhoori Seekh kebab valmistada vaid 20 minutiga," rääkis Maar Santa Maria toodete eeliseid kirjeldades.

Tarbija on üha teadlikum toodetes sisalduvatest lisaainetest ja soola-suhkru kogusest, samuti eelistatakse aina enam mahetooteid. Seetõttu on Santa Maria seadnud eesmärgiks toota 2020. aastaks vähemalt 10% oma toodangust ökoloogiliselt puhtana. Lisaks plaanitakse vähendada suhkru kogust 50%, mis tähendab näiteks 1200 tonni vähem suhkrut aastas, ja soola kogust 25% võrra.

"Uuenenud Maailma Köökide sarja Aasia, India ja Tex Mex toodetes oleme seda põhimõtet juba rakendanud. Näiteks meie tomatipõhised taco-kastmed on suhkruvabad, hea maitse saamiseks lisasime tootesse hoopis rohkem tomateid," kiitis Maar. Tex Mex köögi uuendustest väärib veel esile tõstmist uute dipisegude, nagu American ranch ja paprika-tšilli lisandumine tootevalikusse.

Santa Maria AS kuulub Paulig Grupi kontserni, mille tegevusaladeks on kohvi, maitseainete ja Maailma Köögi sarja kuuluvate kaupade tootmine ja turustamine. Santa Marial on tootmis- ja müügiesindused 13 Euroopa riigis ning tooteid turustatakse enam kui 25 riigis. Santa Maria maitseainetootmisel on rahvusvahelise auditeerimisfirma SAI Global poolt väljastatud A taseme toiduohutuse ja -kvaliteedi BRC sertifikaati.

Pressiteade
postitatud 23.09.2016 09:48 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid