Eesti üks populaarsemaid pagaritoodete sarju Fazeri Must täienes talvehooajal suitsuse taskuleivaga, mis sisaldab ohtralt rukkijahu ning linaseemneid.
Fazeri pagaritoodete Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnini sõnul näitavad viimaste aastate trendid, et Eesti inimesed eelistavad klassikalistele leivapätsidele just tervislikumaid lisaväärtusega pagaritooteid. “Kaasaja “kuumad” märksõnad leiva- ja saiatoodete turul on ebatraditsioonilised formaadid, uued põnevad maitsed ning erinevad tervislikud lisandid kliide, terade või seemnete näol,” sõnas Sapožnin.
Neid trende järgides lisandus talvehooajaks rukkileivasarja Fazer Must suitsune taskuleib, mis on valmistatud naturaalse juuretisega ning kaetud kuldsete linaseemnetega. Sapožnini sõnul sobib põneva suitsuse maitsega magushapukas koorikleib hästi võileivaks või toidukõrvaseks. Linaseemned, mis on rikkad oomega-3-rasvhapete ja kiudainete poolest, soodustavad seedimist ja on põletikuvastase toimega.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning esindatud ollakse kaheksas riigis. 1993. aastal asutatud Fazer Eesti oli esimene ettevõtte äriüksus Baltimaades. Ettevõte hoiab täna Eesti pagaritoodete turul 15%-lise turuosaga kolmandat kohta. Fazeri tugevuseks on lisanditega leiva- ja saiatooted, taskuleivad ning röstid, tuntumad kaubamärgid on Kodusai, Must leib, Fresh ning Fazer Finest. Fazeri käive Eestis oli 2014. aastal 18,5 miljonit eurot.