Eesti külmkauba juhtivaid kaubamärke Pealinna rõõmustab tarbijaid uut tüüpi Hiina pelmeenidega, mille kerge taignaümbris ning maitsekas sealihast sisu sobivad ideaalselt nii aasiapäraste kastmetega nautimiseks kui ka traditsioonilistesse pelmeeniretseptidesse.
Premia külmkaupade kategooriajuhi Ivo Vinogradovi sõnul on eestlased suured pelmeeniarmastajad. "Eestimaalased söövad aastas ligi 2,3 miljonit kilo pelmeene, mis tähendab, et iga eestlane sööb aastas ligi 1,8 kilo pelmeene," kinnitas ta.
Tema sõnul kuuluvad Premia pelmeenid juba aastaid Eesti armastatuimate pelmeenide hulka, mille müük moodustas 2015. aastal viiendiku kogu turust.
Pealinna minipelmeenid, mida müüdi 2015. aastal ühtekokku üle 163 tuhande kilogrammi, on kõige populaarsemad pelmeenid Eestis. Esikümne sekka mahuvad veel ka traditsioonilised Pealinna pelmeenid nii 350-grammises pakendis kui ka suures, 700-grammises pakendis. 350-grammises pakendis Pealinna Hiina pelmeenid on alates septembrist müügil kõigis hästivarustatud kauplustes. Hiina pelmeenid on täpselt sellised, nagu kodumaine tarbija ootab – tavalisest mõnevõrra suuremad, küllusliku ja intensiivse maitsega sealihatäidisega ning autentsele Hiina pelmeenile omase siiruviirulise taignakujuga.
Premia bränd Pealinna on üks armastatumaid sügavkülmutatud toodete kaubamärke Eestis. Pealinna toodete seas on lai valik erinevaid külmutatud tooteid, lisaks pelmeenidele ka kotletid, lihapallid, paneeritud juust, täidetud paprika ja kalapulgad. Premia tooteportfellist moodustavad külmutatud tooted 50%. Lisaks Pealinnale esindab Premia selliseid külmutatud toodete kaubamärke nagu Maahärra, Hortex, Apetit, Aviko, Viking jt.