Öko-pagarikoda Pagar Võtaks uuendas brändi

Eesti suurim öko-pagarikoda Pagar Võtaks lansseeris uue kujundusega pakendid, värskenduskuuri on läbinud ka Pagar Võtaks logo. Lisaks annavad Pagar Võtaks piparkoogikarbid detsembris klientidele jõuluspikri pakendit kaunistavate laste tehtud jõululuuletustega.

OÜ Pagar Võtaks tegevjuhi Reet Rumi sõnul on uued pakendid ja logo usina koostöö vili, millega loodetakse klientidele maheküpsiste tarbimine veelgi meeldivamaks teha. "Meie uute pakendite erk värvivalik ning musta-valge-rohelise tooniga logo aitavad meie klientidel oma lemmikküpsised poeriiulilt paremini üles leida, lisaks kaitseb papist karp küpsiseid mõranemise eest," selgitas Rum.

"Uuel pakendil on kliendi jaoks ka palju olulist infot ning seda nii eesti kui ka inglise keeles. Näiteks oleme klientide soovidele vastu tulles ära märgistanud need küpsised, mis ei sisalda gluteeni," lisas Rum.

Jõulude puhul korraldas Pagar Võtaks teist aastat järjest koolilastele luulekonkursi, mille võiduluuletustega piparkoogikarbid kaunistatakse. Nii saab terve detsembrikuu iga piparkoogipakiga kaasa spikri, mida jõuluõhtul kingi lunastamiseks ette lugeda. Õpilased koolidest üle Eesti esitasid konkursile kokku 234 jõululuuletust.

Pagar Võtaks uue logo ja pakendid on disaininud Eesti üks parimaid pakendidisaini agentuure Koor.

Pagar Võtaks toodab vaid orgaanilisest toorainest küpsiseid, leiba ning teisi pagari-ja kondiitritooteid, mida müüakse erinevates kauplustes üle Eesti.

Pressiteade
postitatud 28.11.2016 15:30 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid