Sortimenti lisandub 40 uut lihatoodet, mille pakendid on ettevõtte brändiuuenduse tulemusena saanud värske ilme. "Tänu uuendusetele seadmepargis saame talvehooajale vastu minna uuendatud pakendite ja laia valiku uute toodetega. Liigume jõulisemalt keskkonnasäästlikumate lahenduste ja efektiivsema tootlikkuse suunas. Kuna Nõo Lihatööstuse jaoks on turuks terve Baltikum, on uus visuaalne identiteet ja tootmise efektiivistamine meie jaoks äärmiselt olulised," ütles Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük.
Nõo talvetoodete valikust leiab muuhulgas Ahjuribid vürtsi-laimi marinaadis, Kentucky ahjušnitsli kanalihast, Kukeseene-hallitusjuustu kanafileerullid, Fitlap kauaküpsetatud sea- ja veisepõse, Täistera verivorstid, Fitlap verivorstid kanalihaga, aga ka Kanafileenagitsad, Jõulusalaami ja palju muud. Täiesti uudse suunana on Nõo Lihatööstuse talvesortimenti lisandunud lihavabad pihvid.
Eestlaste talviseid maitse-eelistusi kommenteerides tõi Kruustük välja, et moes on tervislikkus ja gurmeetooted. "Näeme, et inimesed vaatavad järjest enam kanaliha poole. Linnuliha on olnud populaarne juba eelnevatel aastatel, kuid kindlasti näeme selle jätkuvat kasvu ka algaval hooajal. Lisaks otsitakse pidevalt uusi ja huvitavaid, võiks öelda, et isegi restoraniväärilisi maitseid, mistõttu oleme oma tootearendusse kaasanud tippkokk Joel Ostrati, Eesti parimaid grillmeistreid ühendava BBQ Symphony kui ka toidutehnoloogia tudengid,“ rääkis Kruustük.
Nõo Lihatööstus on suurim eestimaisel kapitalil põhinev lihatööstus, mis asub Tartu lähedal Nõos. Ettevõtte asutati 1992. aastal, mil hakati tootma legendaarset Nõo rulaadi. Tänaseni valmivad Nõos maitsvad, kvaliteetsed ja ehtsad lihatooted. Ettevõtte annab tööd ligi 200 inimesele.