Meeste ja naiste saia-leiva eelistused erinevad nagu öö ja päev

Fazeri pagaritoodete tarbimise harjumusi vaadelnud uuring paljastas, et meeste ja naiste eelistused saia-leiva osas on väga erinevad.

Fazeri turundusjuhi Joosep Volkmanni sõnul on sugudevahelisi erimeelsusi märgata näiteks selles, milliseid võileivakatteid tarbijad eelistavad. Kui mehed soovivad lisada saiale-leivale liha, siis naiste lemmikud pärinevad tihti pigem kasvuhoonest.

"Keedu- ja suitsuvorst, erinevad singid ja peekon on meeste võileibadel palju sagedasemad katted kui naiste võileibadel. Naised tahavad pigem näha oma võileibadel kurki ja tomatit, aga ka salatilehti, avokaadot ja muna kasutavad naised meestest võileiva valmistamisel oluliselt rohkem," sõnas ta.

"Õnneks valitseb kõige populaarsema võileivakatte osas kodudes üksmeel – juust on vaieldamatu lemmik nii Eesti meeste kui ka naiste seas," lisas Fazeri esindaja. Tema sõnul on meeste ja naiste arvamused erinevad ka näiteks selles küsimuses, milline saia- või leivatüüp on kõige maitsvam.

"Kui naistele meeldivad rohkem seemnete ja muude lisanditega tooted, siis mehed hindavad lihtsust. Näiteks pea pooled Eesti naistest söövad iga nädal mõnd lisanditega leiba, samas kui meeste seas on selliseid tarbijaid kolmandik. Valge saia puhul on jällegi vastupidi – alla kolmandiku naistest haarab vähemalt kord nädalas poes valge saia järele, kuid meeste puhul on see näitaja 43%," rääkis Fazeri turundusjuht Joosep Volkmann.

Tema sõnul ostab 55% meestest pagaritooteid lähtudes sellest, mida nad tavaliselt ostnud on, samas kui naised on palju suuremad eksperimenteerijad. "Naised vaatavad, milline toode oleks kõige tervislikum, proovivad uusi tooteid ja vahetavad lemmikuid oluliselt sagedamini," kinnitas Volkmann.

Uuringus küsiti tarbijatelt ka seda, millised omadused on nende silmis kvaliteetsel pagaritootel. Enam kui 40% naistest pidas kvaliteetse pagaritoote tunnuseks ka seda, kui toode sisaldab tervislikke komponente, vähe suhkrut, kui selles on erinevad lisandid nagu seemned ja köögiviljad ning kui see on pehme. "Meeste silmis on ainsad märkimisväärsed kvaliteedinäitajad tootes sisalduvad tervislikud komponendid ja selle pehmus – ülejäänud omadusi peavad oluliseks näitajaks väga vähesed mehed," sõnas Volkmann.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud. Fazeri tooteid eksporditakse enam kui 40 riiki ja ettevõtte esindused asuvad kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Fazer Finest, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Fazer Desserts.

Pressiteade
postitatud 28.11.2017 11:02 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid