Tarbijad pööravad üha enam tähelepanu tervislikule eluviisile ja toitumisele. Üldtendents näitab, et rohkem süüakse värskeid ja naturaalseid toiduaineid ning jälgitakse toidu kvaliteeti ja selle sisaldust. On ka näha, et tänapäeva kiires maailmas jääb meil kõigil aega aina vähemaks ja tervislikke valikud on seetõttu raske teha. Ilmselt on meil kõigil tulnud ette selliseid olukordi, kus haarame poelettidelt mõne valmistoidu või midagi kiirsöögikohast. Õnneks on kiirtoidul ja kiirelt valmival toidul suur vahe. Poelettidelt tuntud bränd Mamma suudab seda tõestada.
Mamma kaubamärk kuulub Saarioinen Eesti OÜ-le, kes valiti Raplamaa Aasta Tööandjaks 2016. aastal ja hetke seisuga antakse tööd 190 inimesele. Aastal 2009 ehitati uus ja kaasaegne tehas keset kauneid ja puhtast õhust pakatavaid Raplamaa metsasid. Saarioinen Eesti OÜ tegevjuhi Aivo Varemi sõnul sooviti sel aastal lähtuvalt inimeste tänapäevasest elustiilist laiendada tootevalikut ja tulla turule millegi uuega, mis oleks värske ja võimalikult hea alternatiiv tervislikumale toidule. Selle tarbeks tehti 300 tuhande euro suurune investeering ja soetati uus tootmisliin, mille abil suudetakse pakkuda täiesti uudseid ja põnevaid tooteid, mida varem ei ole turul olnud.
Uus tootmisliin ja muudatused tehases võimaldavad Mammal toota lisaks uutele salatitele ka vokiroogasid. Sel kevadel on Mamma turule tulnud kahe uuendusliku kiirelt valmiva vokiroaga: Kana-teriyaki vokiroog ja Aasia BBQ vokiroog veiselihaga.
Mamma vokiroad on eelkõige mõeldud inimesele, kellel on vähe aega, kuid kes hindab kõrgelt toidu kvaliteeti ning võimalusel siiski kokkab ka ise.“See on inimesele, kes jälgib, mida ta sööb ning kelle toidulauale jõuavad tervislikud valikud,” sõnas Saarioinen Eesti OÜ tegevjuht Aivo Varem. Juba praegu on Mamma uued vokiroad saanud palju positiivset tagasisidet: “Tarbijad on väga hinnanud meie toorainete puhtust ning head maitsekombot. Kindlasti on vokiroad ka vahelduseks meie igapäevasele toidulauale,” lisas Varem.
“Mamma Kana-teriyaki vokiroog on kergelt terav, seesami- ja sojamaitseline ning väikese ingveri ja tšilli nüansiga. Lisaks kanale on tootes ka hulgaliselt värvilisi köögivilju,” selgitab Aivo Varem. “Mamma Aasia BBQ vokiroog koosneb kurkumiga maitsestatud kollasest riisist ja aasiapärase kastmega marineeritud veiselihast. Sarnaselt eelmiselegi, on ka siin maitseks erinevaid köögivilju,” kirjeldab Aivo Varem uusi vokiroogasid.
Kahe uue vokiroa erinevus varasemalt turul olnud valmisroogadest peitub selles, et need ei ole lõpuni valmis tehtud. Vokiroogades sisalduvad veise- ja kanaliha on küll eelnevalt prepareeritud ja ülejäänud roa komponendidki valmis hakitud ja koguste kaupa üksteisest eraldatud, kuid roogade mõte on Mamma enda sõnul siiski lihtsustada kodukoka vaeva söögitegemisel, samas temalt kogu kokkamisrõõmu ära võtmata. “Mamma vokiroa valmistamine on ülimalt lihtne, sellega saab hakkama igaüks. Ning see võtab vaid 5 minutit,” selgitas Aivo Varem.
Varem lisab ka: “Võrreldes poodide lahtises letis olevate valmistoitudega jääb vokiroa tarbijale võimalus toote küpsetamise protsess ise lõpetada. Muuta saab nii kogust, toorainete kooslust kui ka maitsestamist, vastavalt siis kastme, laimi või meelepärase maitseainega. Lisaks on meie vokiroogades kasutusel ka toorained, mis igapäevaselt veel paljude tarbijate toidulauale ei jõua, näiteks paksoi ehk hiina lehtnaeris, bambusevõrsed ja küüslauguvõrsed.”
Veel lisas Varem, et Mamma vokiroogades on kasutatud vaid kvaliteedi standardile vastavaid tooraineid. Lisaks on kõik köögiviljad värsked ning neis on säilinud kõik vitamiinid. Selletõttu on ka säilivusajad lühikesed. Varem täpsustab ka, et kuna kogused on ühele inimesele välja arvestatud, saab vajaliku koguse täpselt osta ja seetõttu ei pea kartma, et midagi jääb külmkappi seisma või läheb kohe raisku.