“Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,” tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.
Brändiuuenduse puhul oli oluliseks võtmesõnaks jätkusuutlikkus. Leiburi uued pakendid on väiksemad, vähema värviga ning valmistatud kilest, mis on paremini käideldav. Kasutatakse vähem pakendimaterjali ja kilet. Samuti on tootepakenditel trükitud pinda maksimaalselt 50% ning kasutatakse vaid kuni nelja trükivärvi.
“Leibur on pika ajalooga kohalik leivatootja, oleme leivatööstuses julgelt suunanäitajaks ning uueneme pidevalt. Käsikäes brändi- ja pakendiuuendusega esitleme uusi tooteid, näiteks jõudis aprillikuus lettidele värvilistes pakendites noortele suunatud Flaffi. Asendame enda toodetes aina enam nisu kaeraga ning jälgime tarbijate eelistusi ja muutuseid,” sõnas Remmel.
Esimese uuenduse saab Leiburi Ruksi perekond, mis koosneb kolmest pätsileivast ja kolmest vormileivast. Lisaks sellele asendatakse Ruksi tootesarjas tavaline sool jodeeritud soolaga. Uuendatud pakendid jõuavad poelettidele juuli keskpaigas.
Leiburi teised armastatud tooted: Rukkipala, Röst, Kuldne, saavad uued pakendid järk- järgult. 2024. aasta lõpuks on Leiburi kõik tooted uuenduskuuri läbinud ning uues kuues poelettidele jõudnud.
Leibur on Eesti juhtiv ja vanim toidutööstus aastast 1762, kellele kuulub ligi kolmandik siinsest pagaritööstuse turust. Tarbijatele tuttava Leiburi originaallogo lõi Helmut Polberg 1976. aastal. Alates 2015. aastast kuulub Leibur Rootsi põllumeeste ühistusse, Lantmännen Gruppi.
Pressiteade 16.7.2024