"Jookide sünniloos mängivad ühtaegu olulist rolli nii tarbijatrendid kui ka õnnelike juhuste kokkulangevus. Nimelt valmistasime eelmisel aastal kohvigurmaanide oodatuimal sündmusel Tallinna Kohvifestivalil külmpruulikohvist ja sidrunimahlast limonaadi, mis osutus äärmiselt menukaks. Sellest joogist ongi inspireeritud uued Cold Brew Sparkling tooted. Külmpruulitud kohvist ja teest valmistatud joogid on populaarsed kõikjal üle maailma, kuid Eestis on need alles populaarsust kogumas," selgitas Paulig Professionali Baltikumi turundusjuht Kati Kivikas.
Kivikase sõnul on Cold Brew Sparkling Pauligi sortimendis täiesti uus tootekategooria, mis eristub teistest sarnastest jookidest nii naturaalsete koostisosade, mitu korda väiksema suhkrusisalduse kui ka vastutustundliku valmistamise poolest.
"Uue sarja n-ö kangelastooteks on kindlasti gaseeritud kohvijook sidruniga, mis sisaldab pool tassi musta kohvi. Teise naturaalse karastusjoogi koostisesse kuulub pool tassi rohelist teed, lisaks naturaalne ingver ja sidrun. Kolmas Cold Brew jook on valmistatud rooibose teest ja värskendavast rabarbrist ning sobib seetõttu kofeiinivabasid tooteid eelistavatele tarbijatele."
Kõikides jookides kasutatud tee ja kohv on valmistatud külmpruulimeetodil ning toodetesse ei ole lisatud värv- ja lõhnaained ega sünteetilist kofeiini. Karastusjookide magus maitse pärineb naturaalsetest puuviljadest ja marjadest ning õiglase kaubanduse toorroosuhkrust. Viimast on tee- ja kohvijookides kõigest 4 grammi 100 milliliitri kohta.
Kivikase sõnul on viimased aastad näidanud, et tarbija eelistab võimalikult väheste koostisosadega, värv- ja lõhnaainetevabasid ning õiglasest kaubandusest pärit koostisosadest valmistatud tooteid. Lisaks üdini ausale sisule on tarbijatele üha olulisem, et kogu tootmisprotsessi käigus arvestataks võimalikult palju planeedi heaoluga.
"Kahjuks võivad nii loomulikud asjad nagu igahommikune tass kohvi saada kliimamuutuste tõttu paarikümne aasta pärast kättesaamatuks luksuseks või hoopis kaduda. Et seda ei juhtuks, peavad oma mõttemustreid muutma kõik – nii suured tootmisettevõtted kui ka tarbijad, kes oma valikutega kõrgeid ootusi peavad seadma. Pauligi keskkonnasäästlikkuse standardid on väga kõrged. Meie eesmärk on, et kogu kohvi tarneahel oleks vastutustundlik ja jätkusuutlik, seepärast pöörame pidevalt tähelepanu kogu kohvi teekonnale istandusest kohvitassi," nentis Kivikas.
Pauligi esindaja sõnul on keskkonnasäästlikkus oluline nii kogenud kohvitarbijale kui ka nooremale generatsioonile, kes soovib nautida kohvi ja teed trendikamas võtmes. Seda arvesse võttes sündiski Eesti esimene külmpruulimeetodil kohvist ja teest valmistatud 100% naturaalsete karastusjookide valik.
Pauligi kontsern on aastal 1876 asutatud rahvusvaheline toiduainetööstuse valdkonnas tegutsev perefirma. Meie peamised tegevusüksused on Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks ning kaubamärgid Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligi kontsernis on kokku 2000 töötajat 13 riigis ja 2017. aasta müügikäive oli 929 mln eurot. Pauligi kohvitehased asuvad Soomes Helsingis ja Venemaal Tveris. Helsingi kohvitehases toodetakse igal aastal umbes 100 mln pakki ehk ligikaudu 45 mln kilogrammi kohvi. Pauligi kohv on turuliider Soomes ja Baltimaades. Paulig pakub tooteid ja teenuseid jaekaubandusele ja HoReCa sektorile ning kontoritele.
Rohkem infot: www.pauliggroup.com, www.paulig.ee ja www.pauligprofessional.ee