"Paistab, et pimeda ja sünge aja kalendritähtpäevad lähevad Eesti inimestele väga korda, sest eelmisel sügisel saime tarbijatelt hurjutada, et halloweeni kommid juba enne tähtpäeva otsa lõppesid, samuti laekus nii suuliselt kui kirjalikult, nii otse kui meedia vahendusel ettepanekuid, et mardid ja kadrid väärivad samuti oma kommipakki," rääkis Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja. "Nüüd on mõlemad erikujundusega sarjad poodides ja usume, et sel aastal kommid enne õiget aega otsa ei saa, sest kokku tootsime sügisesteks tähtpäevadeks üle 70 000 kilogrammi komme ja šokolaade," selgitas Oja. "Kui kadri- ja mardipäevakommid osutuvad sama populaarseks kui halloweeni omad, siis kasvatame järgmisel aastal ka nende mahtu."
Mardi- ja kadripäeva kommisegust leiab erinevaid eestlaste lemmikkomme, teiste seas nii batoonikesi kui marmelaadikomme. Halloweeni sarjast on poodidesse jõudnud nelja erineva maitsega kommidest koosnev kommisegu, oranži värvi tahvel hapude suhkrupärlite ja pauksuhkruga ning erikujundusega šokolaadimedal.
Kalev on eestlaste armastatuim bränd, mille ajalugu ulatub enam kui 200 aasta taha, mil suhkrupagar Lorenz Caviezel avas Tallinnas kondiitriäri, mis on tänase Kalevi kommivabriku otsene eelkäija. Praegu valmib Kalevi Jüris asuvas tootmisüksuses ligikaudu 8000 tonni maiustusi aastas.