Poelettidele on jõudnud Fazeri uued Juurikaleivad, milles on kasutatud kuni 38% värskeid köögivilju. Tänu köögiviljadele on märkimisväärselt vähendatud jahu ja suhkru osakaalu, mille tulemusena on leib mahlasem ja rikkalikuma maitsega.
"Juurviljade kasvupinnast ehk mulda sümboliseeriv tumedates toonides pakend peidab endas mahlakaid ja toitainerikkaid tooteid, mis on saadaval peedi-porgandi ning pastinaagi-porgandi maitselisena. Terviseteadlike tarbijate rõõmuks on Fazeri Juurikaleiva toodetes enam kui 30% võrra vähem jahu, mida asendavad naturaalset magusust andvad juurviljad," kirjeldas Fazeri pagaritoodete kategooria juht Marie Ojamaa.
Tooted on saadaval kahes erinevas formaadis: palaleivakese ja röstsaia kujul. Fazeri Juurika palaleivakesed pakuvad kahte maitsekooslust: peedi-porgandi Juurika palaleivake sisaldab 32% köögivilju, pastinaagi-porgandi palaleivake aga tervelt 38% köögivilju. Lisaks maitsekangelastele sisaldavad sarja tooted ka valgurikkaid ube ja katteks purustatud krõbedaid kikerherneid. Röstsaia sõpradele leidub tootesarjas pastinaagi ja porgandi Juurikasai, milles on 34% köögivilju. Fazeri Juurikasai valmib erilisel koosküpsemismeetodil, mis võimaldab tarbijatele pakkuda ülipehmeid, rikkalike maitseomadustega ja aromaatseid saiatooteid ilma, et kasutataks organismi kurnavaid lisaaineid.
"Koosküpsemise meetodil valmivad saiad ahjus ühes suures vormis külg-külje kõrval ja kokku kerkinud saiapätsid murtakse teineteise küljest lahti. Sellest ka saiade pehmus, maitseküllasus ning ainuomane kuju, mis viib meid rännakule esivanemate kodudesse – ammusel ajal valmistati pagaritooteid justnimelt koosküpsemise meetodil," selgitas Ojamaa.
Ojamaa sõnul on Fazeril sarnaste toodete lansseerimise kogemus Soomest ja Rootsist, kus suure köögiviljasisaldusega leivad pälvisid kohe turule jõudes tohutu menu ja seda ennekõike nende tarbijate seas, kes olid ühel või teisel põhjusel pagaritoodete söömisest loobunud.
"Meie Juurikaleivad on saanud maitsetestides suurepäraseid hinnanguid ning oleme veendunud, et see tootesari võidab samuti südameid nii nende seas, kes otsivad kõrgema lisandväärtusega tervislikke pagaritooteid, kui ka nende seas, kel pole juba aastaid saia-leiva osakonda asja olnud," sõnas ta.
"Soovime kummutada müüte, mis heidavad varju pagaritoodetele ning tekitavad täiesti tervetes inimestes põhjendamatut gluteenihirmu. Pagaritooted on normaalne ja vajalik osa meie igapäevamenüüst ning hindamatu süsivesikute ja kiudainete allikas. Selleks, et süüa tervislikult, ei tohiks mitte pagaritoodetest loobuda, vaid tuleks eelistada tervist toetavate lisanditega pagaritooteid, toituda mitmekesiselt ning liikuda rohkem," kinnitas Ojamaa.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsinkis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud. Fazeri tooteid eksporditakse enam kui 40 riiki ja ettevõtte esindused asuvad kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Fazer Finest, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Fazer Desserts.