Fazer Eesti turundusjuhi Joosep Volkmanni sõnul on Fazeri madalama suhkrusisaldusega Musta leiva kontseptsioon kooskõlas terves Fazer grupis käsile võetud suhkru ja soola vähendamise programmiga. Selle kohaselt peavad kõik uudistooted vastama Põhjamaades laialdaselt tunnustatud Rohelise lukuaugu ehk Green Keyhole tervislikumate toodete standardile.
"Meie eesmärk on teha panus oma tarbijate tervisesse, vähendades aastaks 2021 kõikide Fazeri toodete retseptides suhkru osakaalu vähemalt 5% ning soola hulka tervelt 10% võrra. Arvestades, kui keeruline on muuta inimeste maitse-eelistusi ja tarbimisharjumusi, on see väga ambitsioonikas, kuid kahtlemata riskimist vääriv ettevõtmine," selgitas Volkmann.
Suhkru ja soola vähendamise programmi kohaselt ei tohi ühegi uudistoote retseptis sisalduva suhkru kogus ületada 5% ning soola kogus 1%.
"Fazer Must madala suhkrusisaldusega leib sisaldab 100 grammi kohta vaid 4,2 grammi teraviljades looduslikult sisalduvaid suhkruid ning 0,6 grammi soola, mis teeb sellest kahtlemata ideaalse valiku terviseteadlikele tarbijatele," kinnitas Fazeri turundusjuht.
Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks loodud linnastest Must leib on rukkileib, mis on valmistatud traditsioonilisel viisil juuretise ja keeduga ning vormitud käsitsi pätsiks. "Nostalgiahõnguline tugeva linnase aroomi ja -maitsega Juubelileib sobib ideaalselt nii Vabariigi sünnipäeva pidulauale kiluvõileibade meisterdamiseks kui ka lihtsamate argihetkede nautimiseks," sõnas Volkmann.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud. Fazeri tooteid eksporditakse enam kui 40 riiki ja ettevõtte esindused asuvad kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Fazer Finest, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Fazer Desserts.