Fazeri Juurikasarja uudistooted on saadaval nii saia kui ka palaleivakeste kujul – viimasega siseneb sari musta leiva kategooriasse. Kikerherne, porgandi ja kõrvitsaseemnetega Juurika täistera palaleivakeses on 30% juurvilju ja 27% rukist, mis muudab toote eriti kiudainerikkaks ning kasulikuks valguallikaks. Rikkalikult kõrvitsaseemneid puisteks annab tootele maitsva ja mõnusalt krõmpsuva tekstuuri.
"Kikerherned koos teraviljaga annavad organismile kõik vajalikud aminohapped ning tänu suurele kiudainete sisaldusele aitavad need ka kolesteroolitaset alandada ja veresuhkrutaset tasakaalus hoida, sobides hästi diabeetikutele. Nii kiudained kui valk, mida kikerherned ohtralt sisaldavad, aitavad kaasa täiskõhutunde tekkele ja selle püsimisele, mistõttu sobivad palaleivakesed suurepäraselt nii toekaks hommikusöögiks kui tervislikuks vahepalaks," sõnas Fazer Eesti turundusjuht Joosep Volkmann.
Lisaks populaarsele pastinaagi ja porgandiga Juurikasaiale leiab selle kõrvalt nüüd ka teise lisanditega saialise – Juurikasaia peedi ja pastinaagiga, millest lisatud suhkrud puuduvad. "Kiudainerikas ja valguallikas 32%-lise juurvilja sisaldusega sai on hea alternatiiv neile, kes muidu traditsioonilist valget saia pelgavad. Tervisele kasulikud peet ja pastinaak annavad vähe kaloreid, kuid kindlustavad meie organismis oma toitainelise kooslusega rida kasulikke protsesse," ütles Volkmann.
Lisaks kahele uudistootele leiab Juurikate sarjast ka kolmanda, eelmise aasta lõpus müügile jõudnud täistera palaleivakese, milles on märkimisväärne jahu osakaal asendatud läätsede ja bataadiga.
"Valgu- ja kiudainerikka palaleivakese küpsetamiseks on kasutatud 70% täistera kaerahelbeid ning see on valmistatud juuretisega. Palaleivake sobib suurepäraselt ka aktiivselt spordiga tegelevatele tarbijatele, kuna tootel on tänu seemnetele ning tera- ja kaunviljadele kõrge proteiinisisaldus – koguni 14,7%. Tegu on ka täistera tootega, mis on Eesti tarbijate hinnangul üks kõige olulisem pagaritoote omadus ostuotsuse sooritamisel," sõnas Volkmann.
Tema sõnul oli terviseteadlike tarbijate suure poolehoiu võitnud Juurikasari möödunud aastal pagaritoodete kategoorias kõige menukam, mis andis kinnitust sellele, et Eesti tarbija hindab toote juures selle tervislikkust, innovatiivsust ning head maitset. „Eestis on Juurikasai Nielseni möödunud aasta viimase kvartali seisu andmetel paremuselt kuues uudistoode," lisas Volkmann.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud. Fazeri tooteid eksporditakse enam kui 40 riiki ja ettevõtte esindused asuvad kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Fazer Finest, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Fazer Desserts.