Fazer avas Tallinna Kaubamaja toidumaailmas uuenenud kontseptsiooniga pagarikoja Fazer Baker’s Market, mille eesmärk on pakkuda tarbijale uudset ja senisest oluliselt laiemat pagaritoodete valikut põnevas ostukeskkonnas. Lisaks Tallinna Kaubamajale avati täna uudne pagarikoda ka Pärnu Port Artur 2 Konsumis.
"Tallinna Kaubamaja ja Pärnu Port Arturi Konsumi äsja valminud Baker’s Market pagarikojad on esimesed omataolised pagaripunktid Eestis. Meie eesmärk on luua keset ostukeskust tunne nagu oleksid autentses Pariisi pagarikojas, kus usinate Fazeri pagarite küpsetistest õhkub pidevalt hõrku leivaaroomi," selgitas Fazer Eesti müügidirektor Vladimir Sapožnin Baker’s Marketi kontseptsiooni.
"Külastajad saavad uuest ostupunktist tõeliselt inspireeriva ostukogemuse, leides eest pidevalt uueneva valiku hõrkudest värskelt ahjust tulnud pagaritoodetest hommikusöögiks pere seltsis kui ka saiakesi toekaks lõunapausiks või mõnusaks pärastlõunaseks spontaanseks naudinguks,“ kirjeldas Sapožnin uute pagaritöökodade ahvatlevat valikut.
Baker’s Marketi pagarikodade valikust leiab rikkaliku valiku erinevaid soolaseid tooteid nagu näiteks klientide seas armastatud pikk juustusai, pitsalootsikud, maitsvad pirukad ning samuti ka ahvatlevad pätsilised ja kuklid. Lisaks eelmainitud tootevalikule on kõigil soovijail võimalus soetada lisaks soolastele ja magusatele saiakestele ka värskelt küpsetatud ahjuleiba, mille kuni 3,2-kilosest pätsist lõigatakse igale ostjale soovitud suurusega tükk. Tallinnas on pidevalt lettidel pakkumisel üle 100 erineva pagaritoote, Pärnu külastajad leiavad eest 40 erinevast hõrgutisest koosneva tootevaliku.
Sapožnini sõnul on Fazer veendunud eksklusiivse pagarikoja kontseptsiooni edus, sest tarbijatrendid näitavad, et üha rohkem inimesi eelistab tavalistele pakendatud saiale ja leivale suurema lisandväärtusega tooteid ning odava saia-leiva ajastu on tasapisi lõppemas. "Võrreldes viie aasta taguse ajaga müüme täna üle 50% enam lisanditega leiba ning erinevate kõrgemate tervislikkuse näitajatega, aga samas ka kõrgema hinnaga portsjontoodete osakaal müügis on samuti kasvanud pea 40%. Kui 2011. aastal moodustasid lisandväärtusega tooted meie sortimendist vaid viiendiku, siis nüüd võib öelda, et üle kolmandiku tootevalikust on kõrge kvaliteedi ja rikkalike põnevate lisanditega tooted," rääkis ta. "Sai ei ole enam lihtne viil, millele panna peale võid ja vorsti ning mille peaks kätte saama 30 eurosendi eest – pagaritoodete hinnad hakkavad lähiajal jõudsalt kerkima ja seda mitte ainult tootjate investeeringute ning tooraine hinnatõusu tõttu, vaid ka seetõttu, et tarbija ootused pagaritoodete maitse ja tervislikkuse osas kasvavad," kinnitas Sapožnin.
Ettevõte plaanib jätkata investeeringuid uude kontseptsiooni ning avada tuleval aastal lisaks Tallinna Kaubamaja ning Pärnu Port Artur 2 Konsumi punktidele veel ühe Baker’s Market pagarikoja.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsinkis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud ning Fazer on esindatud ühtekokku kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Dumle, Tutti Frutti ja Marianne. Käesoleval aastal tähistab Fazer 125. sünnipäeva ning eduka ettevõtte asutaja Karl Fazeri 150. sünniaastapäeva.
Pressiteade 16.11.2016