Sajaprotsendiliselt rukkileivast valmistatud Kodu Rukkileiva koostises on nüüdsest 51 protsenti jahust asendatud kasuliku täisterarukkijahuga. Klassikaline rukkileib on seega kiudainerikkam ja igati väärt valik igapäevasel toidulaual.
"Tarbijad on aina teadlikumad toidu funktsionaalsusest ning on oluline, et ka kõige lihtsamad ja igapäevasemad tooted oleksid võimalikult tervislikud. Muutes nende klassikaliste toodete retsepte, saab Fazer ka omaltpoolt anda panuse eestlaste toidulaua täisväärtuslikumaks muutmisel," sõnab Fazer Eesti turundusjuht Riina Eedra.
Ka kiudainerikkas Südamesepikus on üle poole jahust – 51 protsenti – asendatud täisteranisujahuga. Sepikule annavad mõnusa tekstuuri ning lisavad kasulikku toiteväärtust ka rukkiterad ja nisukliid.
Südamesepik on saanud ka teise uuenduse – nimelt on armastatud pagaritoode nüüd varasemast pehmem ning traditsioonilise saiabatooni kuju asemel saadaval ümarama pätsina, sarnaselt Fazeri Keefirisaiale.
"Tarbijastatistika näitab, et sepikuid tarbivad enim ühe-kahe inimese leibkonnad. Seetõttu otsustasime vähendada Südamesepiku pätsi kaalu 300 grammile, et väiksemad leibkonnad ei peaks muretsema toidu raiskamise pärast,“ sõnab Fazer Eesti turundusjuht Riina Eedra.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud. Fazeri tooteid eksporditakse enam kui 40 riiki ja ettevõtte esindused asuvad kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazer Must leib, Dumle, Tutti Frutti, ja Marianne.