Valio Eesti turundusdirektori Krista Kalbini sõnul on jogurtimaiuste seeria uuendamisel silmas peetud tarbijat, kes armastab koduse maitsega marjarohket jogurtit.
"Kui tavaliselt oleme harjunud jogurti kergelt hapuka alatooniga, siis uuendatud jogurtimaiustes on kasutusel uus mahedamaitseline juuretis, mis marjade ja viljade naturaalse maitse eriti hästi esile toob. Võrreldes senise täispiima baasil toodetud jogurtimaiusega on uue jogurtimaiuste retsepti lisatud ka värske koor, mis annab tootele kreemise ja meeldivalt täidlase tekstuuri," kirjeldas Kalbin tootesarja.
Marju on uuenenud seerias rohkelt – kirsi-, maasika-, mango- ja mustika jogurtimaiuste 100-grammises topsis sisaldub kuni 17% marju ning püree asemel on jogurtis suured mahlased viljatükid.
Naturaalsetest ja töötlemata maitsetest annab aimu pakendil olev clean label ehk puhta etiketi märgis. Clean label ehk puhta etiketi märgis tähistab tooteid, mis on valmistatud vaid kõige lihtsamatest tarbijale arusaadavatest komponentidest ja on tänu sellele väga lühikese koostisosade nimekirjaga. Clean label toiduained on vähetöödeldud ning need ei sisalda lisa- ega säilitusaineid.
Valio Eesti on üks suurimaid kohalikke piimatööstusettevõtteid. Peamiselt Kesk- ja Lõuna-Eesti farmide toorpiimast valmistatud Valio Eesti tooteid leiab ka Lätist, Leedust, Itaaliast, Kreekast ja Ameerika Ühendriikidest. Ettevõtte tootevalikust leiab igapäevaseid, aga ka funktsionaalseid piimatooteid, mille aluseks on Valio rahvusvahelise kontserni teaduslikud uuringud ja uued tootmismeetodid. Valios läbi viidud teadustööd on hinnatud ka Nobeli preemiaga.