“Tavaliselt lisatakse ketšupisse suhkrut tomatipüree ja äädika kooslusest tekkiva happelise maitse tasakaalustamiseks,” selgitas Orkla Eesti toitude ja jookide valdkonna turundusjuht Marek Viilol. “Hea maitse on inimeste jaoks kõige tähtsam kriteerium. Samas on paljud tarbijad suhkrust loobunud või selle osakaalu toidulaual vähendanud, seega otsisime pikalt võimalusi maitse tasakaalustamiseks suhkrut lisamata. Kasutame päikeselistes piirkondades valminud eriti magusaid tomateid, tõstsime ketšupi retseptis tomatipüree osakaalu, lisasime pisut kaneeli ja muid vürtse ning saavutasimegi mõnusalt tummise ja maheda maitse suhkrut ja suhkruasendajat lisamata,” rääkis Viilol.
Eesti ja põhjamaade turult seni puudunud lisatud suhkruta ketšupis leidub ainult tomatites sisalduv looduslik suhkur. Felixi ketšupi tomatipüree sisaldus on 83 protsenti, toode on säilitusainetevaba ja sobib ka veganitele ning taimetoitlastele. Nii nagu teisedki Felixi tomatiketšupid on toode pakendatud keskkonnasõbralikku plastpudelisse, mille pakendi toormest 25 protsenti on taaskasutatud materjalist.
Socio uuringukeskuse poolt läbiviidud tarbijauuringu kohaselt ostab vähemalt korra poolaastas ketšupit 81 protsenti Eesti elanikest. Uuringust selgus, et ketšupi valimise peamised kriteeriumid on maitse, kaubamärgi tuntus ning naturaalsus ja tervislikkus. Ketšupit kasutatakse peamiselt liha grillimisel ning kodusel toiduvalmistamisel kastmetes ja toidu maitsestamisel.
Orkla Eesti on kõige laiema toiduainete valikuga toiduainetootja Eestis. Felixi ketšupid on Eesti turul enim ostetud kastmed.
Pressiteade 25.3.2019