Altia Eesti AS-i uus juht on Imre Avalo

Alkohoolsete jookide tootja ja maaletooja Altia Eesti AS-i uus juht on Imre Avalo, kelle vastutusalasse kuulub ettevõtte tegevuse arendamine Eesti ja Läti turul, teatas Altia.

Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, kelle kõige tuntumad kaubamärgid on Saaremaa viin ja Koskenkorva viin.

"Eesti ja Läti turg on omavahel üha tihedamalt põimunud, seda nii piiriülese kaubanduse kui ka tarbijakäitumise osas. Seetõttu soovib Altia vaadata neid turge ühe tervikuna, et paremini mõista tarbijate eelistusi ning pakkuda paremat klienditeenindust. Ühtlasi peame oluliseks mõistliku alkoholitarbimise edendamist, et püsiks varasemate aastate trend, kus alkoholitarbimine on liikunud kvantiteedilt kvaliteedile," ütles Imre Avalo, kes on Altia Eesti AS-i juhatuse liige ja kommertsdirektor.

"Imre on toiduainete- ja joogisektori müügialal hinnatud tegija ning usun, et ta suudab parimal moel rakendada oma senist kogemust. Eesmärk on arendada Altia tooteportfelli ja klienditeenindust muutuvas turuolukorras," ütles Altia Groupi vanem asepresident Kari Kilpinen.

"Piirikaubandus ja alkoholi kaasaostud on Põhja- ja Baltimaade turgudel väga tavaline nähtus – taanlased ostavad Saksamaalt, rootslased Taanist, norralased Rootsist ning piirikaubandust esineb Soome-Eesti-Läti teljel. Siinjuures on oluline läbimõeldud aktsiisipoliitika, et toetada mõõdukat alkoholitarbimist ning tagada riigi maksulaekumised. Praegune Eesti aktsiisipoliitika neid eesmärke ei täida," ütles Avalo.

Tallinna Tehnikaülikooli majandusdiplomiga Imre Avalo on kogenud müügiprofessionaal, kes on töötanud aastaid toidu- ja joogisektoris müügivaldkonna juhtivatel kohtadel. Enne Altiasse asumist oli Avalo AS Prike müügidirektor ja enne seda 8 aastat Saku Õlletehase müügijuht, olles sellest ajast 1,5 aastat Carlsbergi projektimeeskonna liige ülesannetega Balti riikides, Itaalias, Saksamaal, Horvaatias ja Soomes. Varem on Avalo töötanud müügi alal AS-is Jalajälg.

Põhja- ja Baltimaades tegutseva alkoholifirma Altia tütarettevõte Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, mille tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine ligi 60 ning import ligi 40 protsenti. Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa viin. Ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi kaubamärke nagu Aperol, Campari, Amarula, samuti Lätis hinnatud Arsenitch Vodkat. Ettevõte esindab Larseni ja Renault’ konjakit, Ibise brändit, Koskenkorva vodkat ning Xanté konjak-likööri, mis on Altia Groupi tuntuimad kaubamärgid rahvusvahelisel turul. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad kaubamärgid on Fresita, Chill Out, Tarapacá, Two Oceans, Masi ja Codorniu.

Altia Eesti AS on alates 2013. aastast toetanud Saaremaa sümboliteks peetavate pukktuulikute taastamist ning eksponeerimist pärandkultuuri turismiobjektidena. Ettevõtte ja Tuulikute Meistrikoja koostööprojekti raames taastatakse 2018. aasta sügiseks Kuressaare kindluse läänebastionil 17. sajandil asunud tuulik, mis on juba järjekorras kuues uue elu saav pukktuulik Saaremaal.

Pressiteade 26. jaanuar 2018

Pressiteade
postitatud 26.01.2018 08:35 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid