Usaldusmärk "Heave(i)n" aitab tarbijal sobivat veini valida

Juulikuus toob Tridens AS turule uue veinide usaldusmärgi "Heave(i)n", mis teeb tarbijale veini valimise lihtsamaks, pakkudes hea kvaliteedi ja hinna suhtega laialdast veinivalikut. "Heave(i)n" märki kandvate veinide kaelal on sinine kleebis kirjaga "Heave(i)n".

Lisaks leiab veiniostja kleebiselt ka erinevaid meeleolusid tähistavad värvilised ringid. "Veiniasjatundjad kirjeldavad veine tihti keerukate sõnadega, mis tavalise tarbija jaoks kaugeks jääda võivad. Meeleolud on aga omased ja mõistetavad meile kõigile. Kirjeldades veine meeleolude kaudu, teeme veini maitse mõistmise ja igasse olukorda sobiva veini valimise inimeste jaoks omasemaks, lihtsamaks ja arusaadavamaks,"  selgitas Tridensi tootejuht Valdo Matkamäe põhjust, miks sarja kuuluvaid veini otsustati tarbijale tutvustada erinevate meeleolude kaudu. ""Heave(i)ni" märk ei tähenda mitte lubadust, et vein põhjustab selliseid emotsioone, nagu pudelil märgitud, vaid seda, et erineva meeleoluga veinid sobivad erinevate olukordade jaoks. Kui teil on plaanis näiteks kodune romantiline õhtusöök kallimaga, sobib seda ilmestama vein, mis on loomult unistav. Kui aga on plaanis pidžaamapidu sõbrannadega, sobiks ilmselt pigem rõõmsa, muheda või vitaalse loomuga vein." 

"Heave(i)ni" sarja kuulub kokku 99 erinevat veini, nende seas 46 punast, 46 valget ja 7 roosat veini. Teiste seas on sarjas esindatud Eestis enim müüdud Itaalia veinitootja Cesari veinid, samuti Austria suurima veinitootja Lenz Moseri ja mitmeid auhindu pälvinud tootjate Errazuriz’i, Pascual Toso ja Dourthe tooted. Ka leiab tarbija "Heave(i)ni" kleebiseid maailma suuruselt neljanda veinitootja Yellow Tale’i Eestis müüdavatelt veinidelt ning Navarra piirkonna nimekaima veinitootja Chivite toodetelt. Enamik sarja kuuluvatest veinidest kuulub hinnavahemikku 60-150 krooni. "Heave(i)ni" märgiga veinid on müügil kõigis hästi varustatud kauplustes. "Sarja sobivaid veini valides lähtusime sellest, et toote ostja saaks alati meeldiva maitseelamuse mõistliku hinnaga," selgitas Matkamäe valikuprintsiipi. "Tahame pakkuda veiniostjale kindlustunnet, et "Heave(i)ni" märki usaldades saab ta alati makstud raha eest parima." 

Põhjalik lisainfo "Heave(i)ni" märgi ja veinivaliku kohta on kodulehel www.heavein.ee.

Tridens AS on 1988. aastal loodud kaubandusettevõte. Tegemist on ühe vanima senitegutseva erakapitalil põhineva firmaga Eestis. Tuntumad Tridensi poolt maale toodavad kaubamärgid on Jägermeister, Metaxa, Scottish Leader, Russian Standard, Jim Beam, Campari, Remy Martin, Famous Grouse, St.Remy, Pisang Ambon, Red Bull, Lapin Kulta, Hartwall Gin Long Drink ja Jaffa, Tupla, Mynthon jpt. Lisaks on Tridens tuntud ühe suurema veinide maaletoojana Eestis.

Pressiteade
postitatud 08.07.2010 10:23 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid