“Eesti tarbija jälgib hoolikalt nii toodete suhkrusisaldust kui toidust ja joogist saadava energia hulka,” selgitas Põltsamaa Felixi turundusdirektor Marek Viilol. “Nektareid valmistatakse tavaliselt mahlast, veest ja suhkrust, kuid Põltsamaa otsustas esimese Eesti mahlatootjana tuua turule nektari, mille magusus saavutatakse ainult selles sisalduvate mahlade maitsega ja kuhu pole lisatud grammigi suhkrut,” rääkis Viilol.
“Lisaks panime marjad ja puuviljad teadlikult kokku trendikate köögiviljaga, sest paljud lapsed ja noored söövad köögivilja liiga vähe. Magus nektar aitab lisaks mineraalide ja vitamiinidega varustamisele kinnistada teadmist, et köögiviljad on maitsvad ja kasulikud,” lisas Viilol.
Mõlemad uued nektarid sisaldavad ainult looduslikke suhkruid ning neis on tänu köögiviljade lisamisele vaid 32 kilokalorit 100 milliliitri nektari kohta. Kodune õunamahl sisaldab keskmiselt 50-60 kilokalorit.
Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 350 toodet neljateistkümne erineva kaubamärgi all.