Premia juhatuse esimehe Aivar Ausi sõnul suudeti hoolimata järjekordsest jahedavõitu suvest jäätisemüügikäivet juunis ja juulis kasvatada, saavutades viie aasta parima tulemuse. „Nielseni andmetel suurenes meie turuosa võrreldes eelmise aasta suvega 2,5 protsendipunkti,” ütles Aus.
Ausi sõnul on läbi aegade parima müügitulemuse taga edukad kevadised uudistooted nagu Premia sorbett pulgajäätised, Premia premium pulgajäätised ning Eriti Rammus koonusjäätiste uued maitsed, mis tõid enamuse kasvust.
Premia jäätisemüügi vundamendiks on aga Eesti enimmüüdud jäätisesari Eriti Rammus, mis moodustas suvel kogu jäätiseturust tervelt 13,3%. Premia juht lisas, et rekordtulemustele aitas kaasa ka jäätiseturul 8,1% turuosaga teist kohta hoidev Väike Tomi jäätisesari.
“Eestis juba legendistaatusesse tõusnud Eriti Rammus jäätisesarja menu ei näita kaugeltki raugemise märke, vaid annab mõista, et eestlane hindab jätkuvalt kvaliteetset koduse maitsega koorejäätist. Selle aasta juunis ja juulis müüsime kokku 460 000 liitrit Eriti Rammusa sarja jäätist,” tõdes Aus.
Ausi sõnul ettevõte loorberitele puhkama ei jää – uued plaanid ja projektid on töös. „Sügisel on meilt oodata põnevaid jäätiseüllatusi ning eks jäätisetööstustele terendab ka juba järgmise aasta suvi. Oleme täna Eesti suurim jäätisetootja ning teeme tööd selle nimel, et seda positsiooni hoida ja mõõdukalt suurendada,“ lisas Aus.
Tallinna Külmhoone alustas jäätisetootmist 1956. aastal, kui esimese jäätisetootena toodi turule plombiiri pulgajäätis. Tänaseni on tootmises 1980. aastal müügile jõudnud Regatt ning 80-ndate koolilaste lemmik Koolijäätis. Uuema ajastu kaubamärkidest on Premia sortimendis kõige populaarsem Eriti Rammus koorejäätiste sari, millele järgevad "Väike Tom", "Vana Toomas" pulgajäätised, "Vau!" topsid, samuti Kaleviga koostöös loodud Mesikäpa jäätis ning limonaadiriiulist tuttav Limpa tegelaskujuga mahlajää. Premia Tallinna Külmhoone AS kuulub alates 2014. aastast rahvusvahelisel kapitalil põhinevasse Food Union gruppi.