Fazer tõi turule uued kiudainerikkad näkileivad

Fazer Finest tootesarja lisandusid rukki- ja nisujahust valmistatud seesami- ja linaseemnetega näkileivad, mis sisaldavad 13,5% seemneid ning on väga rikkalikud kiudainete poolest.

Fazeri turundusjuhi Anne-Mai Kaarma sõnul on Finest näkileibade näol tegu maitsva ja tervisliku vahepalaga, mis sobib alternatiiviks erinevatele rasvastele snäkkidele. "Mullu turule tulnud Fazer Must näkileivad võitsid kiirelt tarbijate südamed ning Finest näkileib rikastab veelgi snäkisõprade valikut. Näkileivad sobivad ideaalselt krõbistamiseks näiteks nii tiheda tööpäeva jooksul kui ka näiteks autosõidu ajal. Samas pakuvad need elevust ka pidulikematel suupistevaagnatel erinevate juustude ja pasteetidega nii värskete mahlade ja limonaadide kui ka veini saatel," rääkis Anne-Mai Kaarma.

Kaarma sõnul rõhub Fazer oma tootearenduses järjest enam tervislikkusele. "Jälgime, et toodete koostisosad oleksid võimalikult kvaliteetsed ja tervislikud - ilma E-aineteta, sisaldaksid võimalikult palju rukkijahu ja seemneid ning vähe suhkrut," ütles Kaarma.

Fazeri turundusjuhi kinnitusel on uued seesami- ja linaseemnetega Finest näkileivad kindlasti heaks uudiseks terviseteadlikele tarbijatele. Näiteks annab kümme näkileiba sööjale päevase soovitusliku kiudainekoguse. "Seesamiseened on head valguallikad ning neis sisalduv oleiinhape on kasulik oma antioksüdantsete ja põletikuvastaste omaduste poolest. Linaseemnetes on palju oomega-3 rasvhappeid, A- ja E-vitamiine ning teisi bioloogiliselt aktiivseid aineid, mis vähendavad vere kolesteroolisisaldust, tõhustavad immuunsust ja parandavad veresoonte seinakahjustusi," põhjendas Kaarma.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning Fazer on esindatud kaheksas riigis. 1993. aastal asutatud Fazer Eesti oli esimene ettevõtte äriüksus Baltimaades. Ettevõte hoiab täna Eesti pagari­toodete turul 15%-lise turuosaga kolmandat kohta. Fazeri tugevuseks on lisanditega leiva- ja saiatooted, taskuleivad ning röstid, tuntumad kaubamärgid on Kodusai, Must leib, Fresh ning Fazer Finest. Fazeri käive Eestis oli 2014. aastal 18,5 miljonit eurot. Käesoleval aastal tähistab Fazer 125. sünnipäeva ning eduka ettevõtte asutaja Karl Fazeri 150. sünniaastapäeva.

Pressiteade
postitatud 20.07.2016 20:22 LISA KOMMENTAAR

Kommentaarid