"Sellel suvel üllatame lihasõpru üheksa uudistootega, mida iseloomustavad lihtsad, puhtad ning naturaalsed maitsed," rääkis Atria Eesti ASi juhatuse liige, müügidirektor Meelis Laande. "Uute grilltoodete maitsestamiseks on kasutatud ka kirssi, kanepit, sibulat ja hapukoort."
"Äädikamarinaadis šašlõkid on läbi aastate olnud tarbijate lemmikud ning sel aastal pakume kerges äädikamarinaadis Kolme sibula šašlõkki, mis sisaldab punast, valget ja rohelist sibulat. Tugevama ja suitsusema maitse eelistajad leiavad uute toodete seast kirsise BBQ-maitselise marinaadiga šašlõki ja välisfileest grill-liha," rääkis Laande.
"Talvel väga populaarseks osutunud Kanepi verivorsti retseptist näppasime idee ka ühele suvetootele ning lisasime lambasooles toorvorstikestele kooritud kanepiseemned," märkis Meelis Laande. "Lisaks traditsioonilistele maitsetele võib see suvi leida šašlõkkide hulgast ühe väga erilise toote, Umami sealiha šašlõki. Umamit peetakse nimelt viiendaks maitsetajuks peale soolase, magusa, hapu ja kibeda. Umami tuleb jaapanikeelsest sõnast hõrgutav ning see uus e-ainete vaba šašlõkk on erakordselt täidlase ja meeldiva maitsega, esimene omalaadne Eestis."
Lisaks uutele suvetoodetele laienes ka Maks & Mooritsa Premium sari, kuhu lisandus sinkidele nüüd ka kõrge, 92% lihasisaldusega traditsioonilise maitsega toorvorstid lambasooles. Jätkuvalt on tootevalikus enimmüüdud Maks & Mooritsa Klassikaline šašlõkk ning Maistelt mahe grillvorst.
Atria Eesti AS (www.atria.ee) on üks suurematest, ligi 350 töötajaga Eesti toiduainekontsernidest ning suuruselt teine seakasvataja Eestis. Ettevõte alustas Eestis tegevust 2005. aastal, kui omandas Valga Lihatööstuse. 2009 ühinesid AS Wõro Kommerts, AS Vastse-Kuuste Lihatööstus ja AS Valga Lihatööstus juriidiliseks isikuks Atria Eesti AS. Atria Eesti omab kolme kaubamärki: Maks&Moorits, Wõro ja VK. Atria Eesti AS kuulub Soome börsiettevõttele Atria Oy.